Obserwując sytuację związaną z rozprzestrzenianiem epidemii koronawirusa (COVID-19) i jej wpływem na polską gospodarkę, w tym rynek reklamy online, firma Pure Play proponuje reklamodawcom bezpłatną pomoc w efektywnym wykorzystaniu założonego budżetu reklamowego w najbliższych miesiącach. W ramach świadczonej pomocy firma Pure Play przeprowadzi dwugodzinne konsultacje dla firm, które wydają pieniądze na reklamę w internecie.

Bezpłatne konsultacje dotyczyć będą trzech obszarów:

  • Weryfikacja strategii mediowej, by podnieść jej efektywność i przygotować plan działań zaradczych, o spodziewanym wzroście efektywności do 30%.
  • Analiza konfiguracji i/lub konfiguracja narzędzi analitycznych i zakupowych (Google Analytics, DV360, Adform, Facebook Business Manager, Google Ads, Google Tag Manager), które mogą aż o 70% zwiększyć skuteczność kampanii digital.
  • Weryfikacja transparentności kampanii online, co umożliwi oszczędności rzędu 20-50% budżetu reklamowego.

Pomoc, jaką oferuje Pure Play, pozwoli firmom szybko wygenerować dodatkowe środki finansowe przeznaczone na zachowanie miejsc pracy lub inne, pilne potrzeby. Umożliwi też reklamodawcom w dłuższym okresie dostosowanie strategii mediowej do dynamicznie zmieniającej się sytuacji.

Priorytetem wielu firm jest dziś minimalizowanie strat i utrzymanie miejsc pracy. Kryzys, spowodowany kwarantanną i ograniczeniami w przemieszczaniu się, dotknie nawet firmy ze znacznymi obrotami i zatrudniające wiele osób. Jest jeszcze czas na działania zaradcze, nawet w niepewnej gospodarczo sytuacji.

Oferując bezpłatne konsultacje firma Pure Play chce pomóc reklamodawcom zapobiegać znaczącym lub całkowitym cięciom budżetów marketingowych czy zwolnieniom, by ułatwić powrót do względnej normalności po zakończeniu epidemii.

,,Każde miejsce pracy, które uda nam się utrzymać w danej firmie, będzie dla nas wiele znaczyło.‘’ – komentuje Paweł Kuczma, dyrektor zarządzający w Pure Play i dodaje ,,Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że największe oszczędności jesteśmy w stanie wygenerować dla reklamodawców wydających powyżej 1 mln PLN rocznie. W ramach naszych możliwości postaramy się jednak pomóc każdemu i tylu firmom, ilu będziemy w stanie – to jest zobowiązanie całego zespołu Pure Play.‘’

W ten sposób firma Pure Play i jej pracownicy chcą wesprzeć w czasach kryzysu reklamodawców w Polsce i branżę reklamową, w której działają od lat.

Zainteresowane firmy prosimy o kontakt na adres: pawel.kuczma@pureplay.pl lub numer telefonu: 883 365 760 lub wypełnienie poniższego formularza.