PepsicoNest PhilipsNest Carrefour Nest PolpharmaNest Nest BankNest
Digital marketing

Michał Walczyński

Michał Walczyński

Digital Hub Lead Europe & Americas | Versuni (Philips brands)

Pure Play to agencja mediowa, z którą współpracując dostrzegliśmy liczne zalety, które wyróżniają ją na tle konkurencji. Wśród nich najbardziej warto podkreślić rzetelność i uczciwość w każdym aspekcie działania. Dążenie do efektywności jest w Pure Play nie tylko obietnicą, ale przede wszystkim codzienną praktyką. Cenimy sobie elastyczność zespołu, która pozwala nam dostosować się do dynamicznie zmieniających się okoliczności. Transparentność współpracy jest dla nas kluczem do pełnego zrozumienia i zaufania. Dodatkowo, regularny feedback od Pure Play wzbogaca naszą współpracę, umożliwiając ciągłe doskonalenie oraz budowanie trwałej i owocnej relacji biznesowej.

Monika Kowalska i Małgorzata Smakosz

Monika Kowalska i Małgorzata Smakosz

Menedżer Działu Marketingu|Menedżer ds. eCommerce|Carrefour Poland

Współpracujemy z Pure Play od kilku lat. Wspólnie wypracowana strategia oraz jej bardzo dobra implementacja zaowocowała wieloma dobrze zaplanowanymi i zrealizowanymi kampaniami. To za co cenimy Pure Play to rozumienie i dbałość o nas jako klienta oraz doskonała obsługa. A co wyróżnia Pure Play? To transparentność w planowaniu i kupowaniu mediów. Dzięki temu zbudowaliśmy zaufanie, które każdego dnia prowadzi nas do lepszych efektów kampanii mediowych zarówno w działaniach wizerunkowych jak i ecommerce.

Josep Hernandez

Josep Hernandez

Europe Senior Director Media and Connections|Pepsico

Pure Play jest partnerem Pepsico w budowaniu i rozwoju zespołu mediów digital in-house na wiele rynków europejskich. Pomogli nam zaprojektować zespół, sposoby pracy i wszystkie procesy, ale także znaleźli odpowiednich ludzi, aby z powodzeniem kierować tym międzynarodowym zespołem, który wspólnie stworzyliśmy. Pure Play przeprowadziło nas przez proces wdrożenia i nadal nas wspiera. Dzięki naszemu zespołowi mediów in-house wnieśliśmy do naszej firmy kompetencje i wiedzę mediową, co umożliwia nam znacznie bardziej efektywne i wydajnie działanie. Nie byłoby to możliwe bez partnera takiego jak Pure Play.

Paweł Kuczma

Brown Effie 2022

Another excellent news this year. This time from the #Effie2022 competition. Bronze Effie ???? in the Launch/Re-launch category for the campaign „Straight from the rocks of Jura – Jurajska” (Jurajska/Hortex).

Brown Effie 2022

Paweł Kuczma

Brown Effie 2022

Another excellent news this year. This time from the #Effie2022 competition. Bronze Effie ???? in the Launch/Re-launch category for the campaign „Straight from the rocks of Jura – Jurajska” (Jurajska/Hortex).

Brown Effie 2022

Paweł Kuczma

Brown Effie 2022

Kolejna doskonała wiadomość w tym roku. Tym razem z konkursu #Effie2022. Brązowe Effie ???? w kategorii Launch/Re-launch za kampanię „Prosto ze skał Jury – Jurajska” (Jurajska/Hortex).

Brown Effie 2022