Zwiększanie efektywności poprzez budowanie kompetencji mediowych
Na zlecenie globalnego lidera w branży FMCG zbudowaliśmy zespół mediów digital in-house, który planuje i kupuje kampanie reklamowe na 19 rynkach w Europie. Zespół planuje i kupuje kampanie reklamowe w różnych środowiskach zakupowych (DV360, Meta Ads, Tik Tok Ads i innych) i jest elementem działów marketingu na poszczególnych rynkach.
Zwiększenie efektywności i skuteczności działań digital na rynkach europejskich dla lidera w branży FMCG.
Zaprojektowanie, zbudowanie i rozwój zespołu, wprowadzającego kompetencje mediowe w strukturach marketera.
Zbudowanie procesów i procedur działania, weryfikacja aspektów prawnych i finansowych, projektowanie struktury zespołu, rekrutacja lidera i wsparcie w pozyskaniu pozostałych członków zespołu oraz ich rozwoju.
Wyniki
Stworzenie zespołu mediów digital in-house w ciągu 5 miesięcy.
W pełni funkcjonującyzespół realizujący kampanie digital na 19 rynkach w Europie w ciągu 18 miesięcy
Wsparcie w działaniach przez specjalistów dostarczonych przez Pure Play .
Zwiększenie efektywności działań digital dzięki pełnej transparentności i zbudowaniu kompetencji digital w struturach Reklamodawcy.
Oszczędność ponad 1,5 mln zł w jednej kampanii
W kampanii wizerunkowej prowadzonej w różnych kanałach digital (DV360, Meta Ads, Direct) dla jednej z największych globalnych marek ubezpieczeniowych, wygenerowaliśmy oszczędność ponad 1,5 mln zł w jednej tylko kampanii.
Zaplanowanie silnej kampanii wizerunkowej w warunkach nietransparentności prowadzonych przez globalny dom mediowy.
Przełożenie celów klienta na KPI-e mediowe. Modyfikacja rekomendacji agencji w stronę efektywnych rozwiązań. Wymuszenie transparentności na agencji (dostęp do kont zakupowych, faktur).
Weryfikacja briefu oraz rekomendacji mediowej agencji, weryfikacja działań mediowych prowadzonych przez agencję. Ciągłe wsparcie Reklamodawcy w prowadzonych działaniach.
Wyniki
Oszczędność 1,5 mln zł w odniesieniu do pierwotnej propozycji agencji
Utransparentnieniedziałań agencji
Zbudowanie świadomości potencjału transparetności w budowaniu efektywności kampanii digital
Weryfikacja działań agencji i redukcja CPA o 80%
W kampanii performance prowadzonej w DV360 (Google) dla globalnego producenta telefonów komórkowych, dostarczyliśmy oczekiwane akcje 80% taniej w porównaniu z agencją klienta. W ramach tego samego budżetu, Reklamodawca mógł mieć 5x lepszy efekt niż konkurencyjna sieciowa agencja mediowa.
Zwiększenie efektywności w kampanii performance na wymagającym rynku telefonów komórkowych.
Kampania performance w mediach digital realizowana równolegle z do agencji klienta. Analiza porównawcza danych ilościowych i jakościowych.
Realizacja kampanii mającej na celu skierowanie ruchu ze strony produktowej – smartfona – na strony sprzedawców detalicznych.
Wyniki
5 x niższy CPA dostarczony przez Pure Play w porównaniu z agencją Klienta.
6 x niższy CPMdostarczony przez Pure Play w porównaniu z agencją Klienta.
Pełna transparentność operacyjna, mediowa, dokumentacyjna i finansowa w kampanii Pure Play.
Chcesz przenieść swoje kampanie cyfrowe na wyższy poziom?
Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy pomóc Twojej firmie prosperować w cyfrowym krajobrazie.